Moda na plasterki antykoncepcyjne

Śmiało eksponowany nie tylko przez trzy znane kobiety, lecz chętnie noszony przez coraz więcej młodych dziewczyn. Z plasterkiem na ramieniu pokazują się kobiety w klubach, kawiarniach, dyskotekach. Antykoncepcja staje się trendy.

Modę na plasterki antykoncepcyjne rozpoczęły trzy znane kobiety: Katarzyna Skrzynecka, Reni Jusis i Joanna Horodyńska. Ich pojawienie się z widocznym plasterkiem na ramieniu wywołało poruszenie i pokazało, że antykoncepcja nie musi być tematem tabu. Plaster antykoncepcyjny wybrały ze względu na bezpieczeństwo i wygodę, jakie zapewnia stosowanie plastra raz w tygodniu – zwalnia z codziennego pamiętania o antykoncepcji.

Plaster stał się także częścią ich ubioru, elementem wizerunku i manifestem stylu życia. Joanna Horodyńska: Traktuję plaster jako efektowny gadżet, noszę go tak, jak noszę np. biżuterię. Reni Jusis: Plastry antykoncepcyjne utożsamiane są z modą nie tylko rozumianą jako ubiór, ale również jako styl życia – to moda na aktywność, bycie świadomą, dynamiczną, nowoczesną kobietą. Obserwuję, że coraz więcej kobiet nosi plastry, widzę to na koncertach, w klubach, na imprezach, przyjęciach. Noszą je także modelki na wybiegach. Moim zdaniem to najmodniejsza rzecz 2004.

Plasterkami inspirują się projektanci. W kwietniu 2004 trzech znanych projektantów mody – Gosia Baczyńska, Dawid Woliński i Maciej Zień zainspirowani nowoczesną metodą antykoncepcji, stworzyli kolekcję sukienek przedstawioną na specjalnym pokazie. Ludzie związani z modą, kreatorzy trendów przyznają, że plaster staje się elementem wizerunku kobiety. Plaster antykoncepcyjny to moda, ponieważ modne jest bycie świadomą, nowoczesną kobietą, która dba o zdrowie, zapewnia sobie komfort psychiczny i wygodę – także w sferze antykoncepcji. Taka kobieta zwykle ubiera się modnie, a plaster jest dopełnieniem tego ubioru oraz podkreśleniem jej osobowości i stylu życia – Gosia Baczyńska, projektantka.

Moim zdaniem plasterki stały się pewną formą prowokacji, manifestu silnej, niezależnej, nowoczesnej kobiety, a są to również cechy, które bardzo cenię w moich klientkach. Myślę, że mamy podobną wizję kobiety! Czyli kobieta ubrana w kreacje od projektanta nie wstydzi się plasterka! – Maciej Zień.

Noszenie plastra jest modne nie tylko wśród gwiazd. Wiele dziewczyn w miejscach publicznych odważnie eksponuje Evrę na ramieniu. Nowoczesna metoda antykoncepcji ma już wiele zwolenniczek, a plaster stał się elementem wizerunku młodych, aktywnych kobiet. Noszenie plastrów w widocznym miejscu potwierdza, że to nie tylko wygoda i aspekty zdrowotne przemawiają za ich stosowaniem. Antykoncepcja jest modna.

Źródło: inf.prasowa, Justyna Świątkiewicz ,
Headlines Brand&Corporate Communication

podobne wpisy

(fem)zdrowie

Active Mind Complex  – nowość od Herbalife wspierająca pracę mózgu

Blisko 3/4 Polaków przyznaje się do problemów z koncentracją i zapamiętywaniem informacji. Sprawności umysłowej nie pomaga codzienny stres, przemęczenie, nadmiar obowiązków. Co więcej, problem ten dotyka wszystkie grupy wiekowe. Odpowiednia dieta, suplementacja i ruch mogą wspomóc pracę mózgu i poprawić nasze codzienne funkcjonowanie.

Czytaj...
(fem)zdrowie odżywianie

MRP, czyli o posiłkach w proszku i jedzeniu przyszłości…

MRP  Meal Replacement Powders to odżywcze, wieloskładnikowe, zbilansowane produkty spożywcze w postaci proszku lub formie stałej jako batonik. Posiłki w proszku są tak skomponowane, że mogą zastąpić pełnowartościowy posiłek. Zawierają wszystkie niezbędne, właściwe dla danego dania witaminy, mikroelementy oraz wszelkie niezbędne substancje odżywcze, jakie ludzki organizm potrzebuje do codziennego funkcjonowania. 

Czytaj...
(fem)zdrowie

Otwarcie Laboratorium Centralnego DIAGNOSTYKA

DIAGNOSTYKA to największa, ogólnopolska sieć laboratoriów medycznych. Od ponad 20 lat nieustannie stawia na rozwój oraz najwyższą jakość proponowanych badań i usług.  To 180 nowoczesnych laboratoriów, 7000 wykwalifikowanych pracowników i 1000 punktów pobrań dedykowanych bezpośredniej obsłudze pacjentów. Czy wiesz, że tylko w ubiegłym roku w laboratoriach DIAGNOSTYKA wykonano łącznie ponad 120 milionów badań?

Czytaj...