Dieta mineralno – witaminowa

 
Oparta na nich dieta dostarcza około 1000 kcal dziennie, dzięki czemu pozwala na łatwe i bezbolesne zrzucenie około 1 kilograma nadwagi tygodniowo.
Trwa: 7 do 21 dni.

Odchudza: około 1 kg tygodniowo. Można ją powtarzać: co 2-3 miesiące.
Polecana: wszystkim dorosłym, zdrowym osobom.
Niewskazana dla: dorastającej młodzieży, kobiet ciężarnych i karmiących.
Szczególnie bogata w: witaminy A, E, C, B6, B12, kwas foliowy oraz błonnik.

DZIEŃ I
I Śniadanie 272 kca
l Śniadanie smakosza, szklanka kawy zbożowej bez cukru

II Śniadanie 100 kcal
1 duża brzoskwinia lub 1 duże jabłko, 1 szklanka wody mineralnej niegazowanej.

Obiad 356 kcal
"Ananasowa wyspa", kalarepka z kiełkami i koperkiem, szklanka herbaty poziomkowej bez cukru.

Podwieczorek 96 kcal
Szklanka kompotu wiśniowego.

Kolacja 200 kcal
Kukurydza duszona z warzywami i mięsem, kromka chleba pełnoziarnistego, posmarowanego 1/2 łyżeczki margaryny niskokalorycznej, szklanka herbaty zielonej bez cukru

DZIEŃ II
I Śniadanie 230 kcal
Twarożek z owocami, kajzerka posmarowana 1/2 łyżeczki margaryny niskokalorycznej, szklanka herbaty bez cukru.

II Śniadanie 120 kcal
Miseczka kisielu morelowego, szklanka wody mineralnej niegazowanej.

Obiad 360 kcal
Potrawka z indyka z winogronami i jałowcem, ziemniaki gotowane (100 g), szklanka herbaty leśnej bez cukru.

Podwieczorek 90 kcal
Galaretka arbuzowa.

Kolacja 199 kcal
Roladki z cukinii i marchewki, fasolka w białym sosie, szklanka herbaty bez cukru.

DZIEŃ III
I Śniadanie 270 kcal
Ryż z truskawkami, szklanka kawy zbożowej bez cukru.

II Śniadanie 126 kcal
Kapusta pekińska z kurczakiem, szklanka herbaty bez cukru.

Obiad 390 kcal
Cukinia faszerowana, szklanka wody mineralnej niegazowanej.

Podwieczorek 102 kcal
Mus porzeczkowy (150 g).

Kolacja 180 kcal
Zupa z malin z ryżem (20 g przed ugotowaniem).
 
 
Artykuł pochodzi ze strony: http://www.erodzina.com/index.php?id=40,636,0,0,1,0
 

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes

Najpopularniejsze telefony w 2021

0 Comments

No Comment.

podobne wpisy

(fem)zdrowie

Sesja zimowa – to nie musi być trudne!

    Kiedy dni są krótkie, przyroda dawno już zapadła w sen zimowy, a pogoda zachęca do skulenia się pod kocem z kubkiem herbaty, trudno jest skupić się na nauce. Co w takich okolicznościach możemy zrobić, aby wspierać koncentrację i z energią podejmować codzienne wyzwania? Istnieją sposoby, które zmotywują studentów do wielkich czynów!

    Czytaj...
    (fem)zdrowie

    Jak zabrać się za realizację postanowień noworocznych związanych z odchudzaniem?

      Często nie zdajemy sobie sprawy, że problem nie polega na tym, że nie potrafimy dotrzymać postanowień noworocznych. Wyznaczając cele, upewnij się, że rzeczywiście są konkretne, osiągalne, mierzalne, osadzone w czasie i realistyczne. W przeciwnym razie narażasz się na spadek motywacji i bolesną porażkę. Sprawdź, jak wdrożyć i utrzymać postanowienia związane z odchudzaniem!

      Czytaj...
      (fem)zdrowie

      JAK PRAWIDŁOWO MYĆ RĘCE?

        Badania wskazują, że ponad 90 proc. Polaków myje ręce źle: za rzadko, niedokładnie, za krótko (przeważnie około 5 sekund), bez użycia właściwych środków higienicznych. Tymczasem wystarczy 30 sekund i odrobina skrupulatności, żeby pozbyć się z dłoni bakterii i drobnoustrojów. Tak, to nie mit! 30 sekund może wpłynąć na Twoje zdrowie! Warto wyrobić sobie ten nawyk […]

        Czytaj...