FRANKE SUPEMETALLIC – kuchnia zgodna z trendami

Wnętrzarskie trendy śmiało wkraczają do kuchni. Meble kuchenne przypominają rozwiązania znane dotychczas z salonu. Dziś każdy element kuchni jest starannie zaprojektowany, dotyczy to również strefy zmywania.

Do kuchni zawitały ciemniejsze kolory. Obecne są już nie tylko w dających przytulność drewnianych fornirach mebli czy naturalnych kamieniach, ale również w kuchennych urządzeniach. W odpowiedzi na trend Franke wprowadza do swojej oferty wykończenia SuperMetallic. Nowe kolory dostępne są w bateriach z wyciąganymi wylewkami Active Plus i Active Neo oraz w zlewozmywakach z linii Kanon i Style, wykonanych z Fragranitu. Nowości wprowadzają do strefy zmywania ciepłe akcenty
i przyjemny połyskujące faktury.

Wśród nowych baterii z wyciąganą wylewką z serii SuperMetallic znajdziemy takie kolory jak: czarny mat, nikiel, czarny chrom, stare złoto, biały mat, gun metal, miedź rustykalna. Z kolei zlewozmywaki dostępne są w pięciu modnych obecnie wykończeniach: srebrnym metalicznym, księżycowym szarym, espresso i miedzianym złocie. Do uzyskania nowych kolorów zlewozmywaków w procesie produkcji do masy Fragranitu wprowadza się specjalne pigmenty. Dzięki czemu nowe modele mienią się i delikatnie połyskują.

Modele z wykończeniem SuperMetallic efektownie rozświetlą każdy blat i dodają wystrojowi elegancji. Doskonale łączą się z coraz śmielej pojawiającymi się w kuchni elementami wykończonymi w miedzi, mosiądzu lub kolorze złota. Pasują również
do ciemnych fornirów i matowych lakierów. Doskonale podkreślą luksus i klasę mebli
w reprezentacyjnej kuchni otwartej na salon.

Kuchnia pomyślana jako wystudiowane laboratorium powoli odchodzi do przeszłości. Wraz z powszechną modą na gotowanie, zwróceniem się w stronę zdrowych posiłków przygotowanych w domu, wnętrza w stylu minimalistycznym okazały się nazbyt bezosobowe. Sterylne, monochromatyczne aranżacje nie pasują do stylu życia nastawionego na rozwijanie bliskich relacji. W dzisiejszej kuchni zapanował indywidualizm i moda na nadawanie wnętrzom bardziej luksusowego charakteru. www.franke.pl/ks


Od ponad 100 lat marka FRANKE jest synonimem jakości i innowacji w projektowaniu oraz produkcji komplementarnego sprzętu kuchennego, systemów sanitarnych oraz urządzeń́ dla gastronomii. FRANKE jest ambasadorem szwajcarskiej jakości i precyzji, która wyróżnia zlewozmywaki i baterie, ale także okapy płyty grzewcze, piekarniki, zmywarki, kuchenki mikrofalowe, chłodziarki oraz sortowniki odpadów, produkowane przez firmę̨. FRANKE, z główną siedzibą w Aarburgu (Szwajcaria), zatrudnia 9 tysięcy pracowników na całym świecie, posiada 81 oddziałów i działa w przeszło
39 krajach. W Polsce firma działa od 1993 roku, ma własny nowoczesny zakład produkcyjny w Sękocinie Nowym pod Warszawą i znaczący udział w krajowym rynku zlewozmywaków.

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes

Najpopularniejsze telefony w 2021


0 Comments

No Comment.

podobne wpisy

dom i ogród

Lepsza akustyka pomieszczenia i… – oto dlaczego mech chrobotek sprawdzi się na prezent

Znalezienie idealnego podarunku to nie lada wyzwanie, zwłaszcza, gdy często mamy zbyt wiele opcji do wyboru. Może nadszedł już czas na konsumpcyjny detoks i zachwyt nad tym, co pochodzi z natury? Pochodzący ze skandynawskich lasów mech chrobotek, dostępny w sklepie www.mikroklimat.pl, to pomysł na prezent, który spodoba się zarówno artystycznej duszy, jak i osobie bardziej […]

Czytaj...
dom i ogród

NIEBIESKI I JEGO ODCIENIE W ARANŻACJI WNĘTRZ

Niebieski to kolor, który szturmem podbija świat designu i urządzania wnętrz. Kolor ten pozytywnie wpływa na nasze samopoczucie, a w połączeniu z materiałami takimi jak drewno potrafi zmienić nasze cztery kąty w bezpieczną przystań. Aby wnętrze stało się jeszcze bardziej przytulne, można zdecydować się na aranżację przestrzeni z wykorzystaniem kolekcji paneli laminowanych i winylowych lub […]

Czytaj...
dom i ogród

Luksus w ogrodzie

– Meble ogrodowe zasługują na miano luksusowych nie tylko ze względu na estetykę i wygodę, których są źródłem. Nie trzeba wiele wyobraźni, by uzmysłowić sobie, że przed nimi stoi dużo więcej wyzwań aniżeli przed sofą w salonie czy stołem jadalnianym – mówi architekt Karina Snuszka z pracowni MoodWorks.

Czytaj...