Mama i ja świętuje 22 urodziny

W tym roku Mama i ja obchodzi 22 urodziny. „Od pierwszych chwil, na całe życie” to hasło obrazujące ideę marki stworzonej po to, by wpierała kobiety w jednym z najpiękniejszych doświadczeń – macierzyństwie. Zdrowe życie zaczyna się od dobrej wody, dlatego ważne, by była ona w pełni bezpieczna. Dotyczy to zarówno kobiet w ciąży, mam karmiących piersią, jak i niemowląt oraz małych dzieci.

Niegazowana woda źródlana Mama i ja od 1998 r. jest wydobywana ze źródła bijącego na obrzeżach Słowińskiego Parku Narodowego, a o jej stabilny skład fizykochemiczny i mikrobiologiczny stale dbają nowoczesne laboratoria i niezależne placówki badawcze. Jako woda o niewielkiej zawartości sodu i niskim stopniu mineralizacji, Mama i ja jest znakomitym uzupełnieniem codziennej diety mam i ich rodzin.

Od początku istnienia marki jednym z priorytetowych działań było dbanie o edukację dietetyczną. Rozwijanie świadomości społecznej w zakresie zrównoważonego odżywiania niemowląt i małych dzieci oraz podkreślanie konieczności nawadniania organizmu zapewniło wodzie Mama i ja stabilną pozycję na rynku oraz zaufanie klientek.

Kluczem do sukcesu była wnikliwa analiza potrzeb oraz przemyślana strategia. Zaowocowało to podjęciem działań, mających na celu zwiększenie komfortu kobiet: woda Mama i ja pojawiła się w szpitalach położniczych, a położne i ciężarne mogły uczestniczyć
w warsztatach oraz tematycznych konferencjach.

Jednym z wyzwań było stworzenie zupełnie nowej kategorii napojów dla dzieci: wody źródlanej jako alternatywy dla słodzonych soczków i herbatek z dużą zawartością cukru. Dziś zrównoważone i odpowiedzialne podejście do żywienia dzieci wydaje się oczywiste, jednak na początku lat 90. była to nowość. Mama i ja konsekwentnie budowała pozycję produktu specjalistycznego, uczestnicząc w ogólnopolskich akcjach edukacyjnych.

Cel został osiągnięty – Mama i ja jest dziś flagowym produktem firmy, a pierwsze z klientek zostały już babciami. To, że marka towarzyszy kolejnym pokoleniom kobiet, świadczy o znakomitej jakości wody, etyce i uczciwości komunikacji. Hasło „Od pierwszych chwil, na całe życie” potwierdza, że woda Mama i ja jest blisko macierzyństwa, tworząc z kobietami unikalną, mocną relację, opartą na zaufaniu i bezpieczeństwie.

Idąc z duchem czasu, marka odświeżyła wizerunek. Nowoczesne logo jest inspirowane krojem dziecięcego pisma, a na etykietach pojawiły się zdjęcia, przedstawiające niepowtarzalną więź, łączącą mamy z pociechami. Skład niezmiennie pozostaje ten sam, podobnie jak pojemność opakowań: 0,33, 0,5 i 1,5 l.

Woda źródlana Mama i ja

Cena:
1,5 L – cena: 1,89 zł
0,5 L – cena: 1,49 zł
0,33 L – cena: ok. 1,35 zł

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes

Najpopularniejsze telefony w 2021


0 Comments

No Comment.

podobne wpisy

(fem)akademia

Zazdrość. Co za nią się kryje? Jak jej się pozbyć?

Czym tak naprawdę jest zazdrość? Zazdrość to strach, że ktoś może odebrać Wam Wasze przywiązanie. Zwykle pojawia się wraz z obecnością kogoś, kto jest w stanie zająć Wasze miejsce, czym zagraża Waszemu związkowi. Co więcej, najczęściej ta obawa jest bezpodstawna.

Czytaj...
(fem)akademia (fem)uroda

Wszystko, co musisz wiedzieć o jedwabiu, by zachować urodę i….się wyspać

Jedwab jest jednym z najbardziej ekskluzywnych materiałów wykorzystywanym do produkcji odzieży i dodatków wnętrzarskich. Ceniony jest nie tylko ze względu na swój atrakcyjny wygląd, ale również wiele pro zdrowotnych właściwości.

Czytaj...
(fem)akademia

7 mitów na temat miłości, które przeszkadzają nam być szczęśliwymi

Od małego słyszymy w telewizji, czytamy w gazetach, widzimy w relacjach naszych rodziców i otaczających ludzi jak “powinien” wyglądać związek kobiety i mężczyzny. Jak należy kochać, rozmawiać, wykazywać uczucia, uprawiać seks. Za lata naszego dojrzewania kształtują się w naszej psychice pewne przekonania na temat miłości i relacji, które z czasem ugruntowują się w nas jako […]

Czytaj...