Mama i ja świętuje 22 urodziny

W tym roku Mama i ja obchodzi 22 urodziny. „Od pierwszych chwil, na całe życie” to hasło obrazujące ideę marki stworzonej po to, by wpierała kobiety w jednym z najpiękniejszych doświadczeń – macierzyństwie. Zdrowe życie zaczyna się od dobrej wody, dlatego ważne, by była ona w pełni bezpieczna. Dotyczy to zarówno kobiet w ciąży, mam karmiących piersią, jak i niemowląt oraz małych dzieci.

Niegazowana woda źródlana Mama i ja od 1998 r. jest wydobywana ze źródła bijącego na obrzeżach Słowińskiego Parku Narodowego, a o jej stabilny skład fizykochemiczny i mikrobiologiczny stale dbają nowoczesne laboratoria i niezależne placówki badawcze. Jako woda o niewielkiej zawartości sodu i niskim stopniu mineralizacji, Mama i ja jest znakomitym uzupełnieniem codziennej diety mam i ich rodzin.

Od początku istnienia marki jednym z priorytetowych działań było dbanie o edukację dietetyczną. Rozwijanie świadomości społecznej w zakresie zrównoważonego odżywiania niemowląt i małych dzieci oraz podkreślanie konieczności nawadniania organizmu zapewniło wodzie Mama i ja stabilną pozycję na rynku oraz zaufanie klientek.

Kluczem do sukcesu była wnikliwa analiza potrzeb oraz przemyślana strategia. Zaowocowało to podjęciem działań, mających na celu zwiększenie komfortu kobiet: woda Mama i ja pojawiła się w szpitalach położniczych, a położne i ciężarne mogły uczestniczyć
w warsztatach oraz tematycznych konferencjach.

Jednym z wyzwań było stworzenie zupełnie nowej kategorii napojów dla dzieci: wody źródlanej jako alternatywy dla słodzonych soczków i herbatek z dużą zawartością cukru. Dziś zrównoważone i odpowiedzialne podejście do żywienia dzieci wydaje się oczywiste, jednak na początku lat 90. była to nowość. Mama i ja konsekwentnie budowała pozycję produktu specjalistycznego, uczestnicząc w ogólnopolskich akcjach edukacyjnych.

Cel został osiągnięty – Mama i ja jest dziś flagowym produktem firmy, a pierwsze z klientek zostały już babciami. To, że marka towarzyszy kolejnym pokoleniom kobiet, świadczy o znakomitej jakości wody, etyce i uczciwości komunikacji. Hasło „Od pierwszych chwil, na całe życie” potwierdza, że woda Mama i ja jest blisko macierzyństwa, tworząc z kobietami unikalną, mocną relację, opartą na zaufaniu i bezpieczeństwie.

Idąc z duchem czasu, marka odświeżyła wizerunek. Nowoczesne logo jest inspirowane krojem dziecięcego pisma, a na etykietach pojawiły się zdjęcia, przedstawiające niepowtarzalną więź, łączącą mamy z pociechami. Skład niezmiennie pozostaje ten sam, podobnie jak pojemność opakowań: 0,33, 0,5 i 1,5 l.

Woda źródlana Mama i ja

Cena:
1,5 L – cena: 1,89 zł
0,5 L – cena: 1,49 zł
0,33 L – cena: ok. 1,35 zł

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes

Najpopularniejsze telefony w 2021

0 Comments

No Comment.

podobne wpisy

(fem)akademia

Sukienki – dlaczego warto nosić, na co zwracać uwagę i gdzie kupić?

    Modne sukienki doskonale sprawdzą się, jako codzienne stylizacje. Niezależnie od tego, czy wybierzesz sukienki midi czy też sukienki mini lub maxi, wszystkie możesz wykorzystać na co dzień, wystarczy tylko dobrze dobrać do nich dodatki. Dlaczego warto mieć w swojej szafie chociaż kilka sukienek? Na co zwrócić uwagę gdy szukasz sukienki dla siebie? Jakie są zalety […]

    Czytaj...
    (fem)akademia

    Gwiazdy inwestują w rozwój dzieci

      Osoby znane ze świata mediów i show biznesu chętnie inwestują w rozwój swoich dzieci. W szczególności, kiedy ich pociechy przygotowują się do najważniejszych dla nich egzaminów, takich jak sprawdzian ośmioklasisty czy matura. Dobra szkoła to jedno, ale równie ważne jest wsparcie dziecka odpowiednimi korepetycjami.

      Czytaj...
      (fem)akademia

      Gwiazdy dla dzieci jeździły na hulajnogach

        W październiku odbył się charytatywny pokaz mody pod hasłem Barwy Jesieni, który ma zapewnić najbardziej potrzebującym maluchom ciepłą odzież na nadchodzące miesiące. Tego dnia gwiazdy licznie przybyły do Grodziska Mazowieckiego, by wesprzeć akcję charytatywną. Jednym ze sponsorów pokazu była marka Motus producent hulajnóg elektrycznych.

        Czytaj...