Mama i ja świętuje 22 urodziny

W tym roku Mama i ja obchodzi 22 urodziny. „Od pierwszych chwil, na całe życie” to hasło obrazujące ideę marki stworzonej po to, by wpierała kobiety w jednym z najpiękniejszych doświadczeń – macierzyństwie. Zdrowe życie zaczyna się od dobrej wody, dlatego ważne, by była ona w pełni bezpieczna. Dotyczy to zarówno kobiet w ciąży, mam karmiących piersią, jak i niemowląt oraz małych dzieci. 

Niegazowana woda źródlana Mama i ja od 1998 r. jest wydobywana ze źródła bijącego na obrzeżach Słowińskiego Parku Narodowego, a o jej stabilny skład fizykochemiczny i mikrobiologiczny stale dbają nowoczesne laboratoria i niezależne placówki badawcze. Jako woda o niewielkiej zawartości sodu i niskim stopniu mineralizacji, Mama i ja jest znakomitym uzupełnieniem codziennej diety mam i ich rodzin.

Od początku istnienia marki jednym z priorytetowych działań było dbanie o edukację dietetyczną. Rozwijanie świadomości społecznej w zakresie zrównoważonego odżywiania niemowląt i małych dzieci oraz podkreślanie konieczności nawadniania organizmu zapewniło wodzie Mama i ja stabilną pozycję na rynku oraz zaufanie klientek. 

Kluczem do sukcesu była wnikliwa analiza potrzeb oraz przemyślana strategia. Zaowocowało to podjęciem działań, mających na celu zwiększenie komfortu kobiet: woda Mama i ja pojawiła się w szpitalach położniczych, a położne i ciężarne mogły uczestniczyć
w warsztatach oraz tematycznych konferencjach.  

Jednym z wyzwań było stworzenie zupełnie nowej kategorii napojów dla dzieci: wody źródlanej jako alternatywy dla słodzonych soczków i herbatek z dużą zawartością cukru. Dziś zrównoważone i odpowiedzialne podejście do żywienia dzieci wydaje się oczywiste, jednak na początku lat 90. była to nowość. Mama i ja konsekwentnie budowała pozycję produktu specjalistycznego, uczestnicząc w ogólnopolskich akcjach edukacyjnych.

Cel został osiągnięty – Mama i ja jest dziś flagowym produktem firmy, a pierwsze z klientek zostały już babciami. To, że marka towarzyszy kolejnym pokoleniom kobiet, świadczy o znakomitej jakości wody, etyce i uczciwości komunikacji. Hasło „Od pierwszych chwil, na całe życie” potwierdza, że woda Mama i ja jest blisko macierzyństwa, tworząc z kobietami unikalną, mocną relację, opartą na zaufaniu i bezpieczeństwie.

Idąc z duchem czasu, marka odświeżyła wizerunek. Nowoczesne logo jest inspirowane krojem dziecięcego pisma, a na etykietach pojawiły się zdjęcia, przedstawiające niepowtarzalną więź, łączącą mamy z pociechami. Skład niezmiennie pozostaje ten sam, podobnie jak pojemność opakowań: 0,33, 0,5 i 1,5 l. 

Woda źródlana Mama i ja 

Cena:
1,5 L – cena:  1,89 zł
0,5 L – cena: 1,49 zł
0,33 L – cena: ok. 1,35 zł

podobne wpisy

(fem)akademia

Numerologia 6 – mocne i słabe strony osób z taką wibracją

Cyfra 6 jest symbolem człowieka, dla którego ważne jest szczęście najbliższych. Niestety często dobro bliskich przedkłada on ponad swoje własne. Jest znakomitym słuchaczem, który każdemu chętnie służy radą. Czym jeszcze wyróżnia się numerologiczna 6?

Czytaj...
ciąża

SEA-BAND – bezpieczna i skuteczna metoda niwelowania nudności u kobiet w ciąży

Czy wiesz, że nudności i wymioty dotyczą ok. 80% kobiet w ciąży? Przeszkadzają w codziennym funkcjonowaniu, są rozciągnięte w czasie i często utrzymują się nawet kilka tygodni. Nie wiesz w jaki sposób zniwelować tę uciążliwą dolegliwość? Poznaj SEA-BAND – oryginalne angielskie opaski akupresurowe sprawdzone przez miliony osób na całym świecie…

Czytaj...
(fem)akademia

Gwiazdy inwestują w rozwój dzieci

Osoby znane ze świata mediów i show biznesu chętnie inwestują w rozwój swoich dzieci. W szczególności, kiedy ich pociechy przygotowują się do najważniejszych dla nich egzaminów, takich jak sprawdzian ośmioklasisty czy matura. Dobra szkoła to jedno, ale równie ważne jest wsparcie dziecka odpowiednimi korepetycjami. 

Czytaj...