Odkryj przyszłość teraz – firma GROHE uruchamia cyfrową platformę GROHE X

Odkryj przyszłość teraz – firma GROHE uruchamia cyfrową platformę GROHE X (www.grohe-x.pl)

  • Pionierskie rozwiązanie w branży sanitarnej – już 16 marca organizacja LIXIL EMENA uruchomi cyfrową platformę, dzięki której będzie można bezpośrednio zapoznać się z informacjami o marce GROHE i nowościami produktowymi.
  • Rozwiązanie skierowane do wszystkich klientów – ciekawe i inspirujące treści dopasowane do potrzeb instalatorów, dystrybutorów, architektów oraz konsumentów.
  • Nowe sposoby komunikacji – użytkownicy będą mogli nawiązać kontakt online z ekspertami marki GROHE, aby uzyskać specjalistyczne wsparcie.

Organizacja LIXIL EMENA uruchami pierwszą w branży sanitarnej cyfrową platformę, stworzoną dla firmy GROHE, globalnego producenta kompletnych rozwiązań do łazienki
i kuchni www.grohe-x.com Jej użytkownicy zyskają możliwość odkrywania marki w zupełnie nowy sposób dzięki inspirującym, multimedialnym treściom dostosowanym do potrzeb i oczekiwań zarówno profesjonalistów, jak i konsumentów. Platforma GROHE X będzie miejscem, które pozwoli każdemu odkryć świat rozwiązań marki GROHE. Instalatorzy odnajdą tu przydatne filmy instruktażowe, architekci wiele inspiracji, zaś też konsumenci dowiedzą się o innowacjach produktowych, które umożliwią im stworzenie wymarzonej łazienki i kuchni. 

Początkowo platforma GROHE X miała być alternatywą dla odbywających się co dwa lata targów ISH, prestiżowego wydarzenia dla branży sanitarnej oraz HVAC, z którego firma GROHE wycofała się z powodu pandemii Covid-19. Obecnie jest ona pomyślana jako coś więcej niż tylko substytutem targów. Oprócz zgromadzenia w jednym miejscu inspirujących i ciekawych treści, platforma GROHE X umożliwiać będzie dzielenie się pomysłami i uzyskanie wsparcia ekspertów marki. Jest to rozwiązanie, które sprawdzi się szczególnie teraz, kiedy możliwości spotkań są ograniczone. Dodatkowo start platformy, który odbędzie się 16 marca zostanie zainaugurowany serią wydarzeń online dla partnerów biznesowych firmy GROHE. 

Platforma GROHE X powstała jako odpowiedź na wyzwania, które stawia nam obecna rzeczywistość. ‘Nową normalność’ potraktowaliśmy jako szansę na rozwijanie nowoczesnych sposobów komunikacji.” – tak Jonas Brennwald, Leader LIXIL EMENA i Co-CEO Grohe AG określa główną rolę, jaką projekt GROHE X odgrywa dla marki i dodaje – „Dla mnie, GROHE X jest dowodem na to, że szczególnie w czasach, jak te, warto zmienić nastawienie i jestem niesamowicie dumny z tego, że wszyscy w firmie GROHE odważyli się na takie otwarte podejście. Dzięki GROHE X nasi klienci zyskują miejsce, w którym mogą nie tylko czerpać inspiracje, ale również kontaktować się z nami – gdziekolwiek są i kiedykolwiek nas potrzebują. Również w przyszłości, za pośrednictwem platformy GROHE X zamierzamy przecierać nowe szlaki. Jest to początek nowej drogi, która zdefiniuje naszą przyszłość naszą i naszych partnerów. Jak tylko będzie to możliwe, będziemy uzupełniać projekt o wydarzenia typu hybrid lub truck tour”.

Mając na uwadze, że zachowanie dystansu społecznego jest dziś niezwykle ważne, nadal chcemy zapewnić naszym klientom możliwość odkrywania naszych  innowacji  i bycia z nami w bezpośrednim kontakcie” – mówi Thomas Fuhr, Leader Fittings LIXIL International i Co-CEO Grohe AG – „Platforma GROHE X umożliwi zanurzenie się w zróżnicowanym świecie marki GROHE, dostarczając elementów potrzebnych do zbudowania z nią własnej historii. Dzięki niej klienci otrzymają wgląd w sposób pracy naszych fabryk i oraz będą mogli zobaczyć, jak nasz ukierunkowany na klienta łańcuch dostaw łączy je z globalnymi rynkami. Oprócz tego będzie można dowiedzieć się więcej o najnowszych technologiach opracowanych w naszym centrum badań znajdującym się w Hemer w Niemczech, a także zapoznać się ze strategią zrównoważonego rozwoju marki. Jestem pod ogromnym wrażeniem tego, co nasze zespoły stworzyły w tak krótkim czasie”.

Z myślą o klientach

Dzięki treściom dostosowanym do potrzeb każdej grupy odbiorców, platforma GROHE X jest odzwierciedleniem nowej strategii handlowej firmy, która została wprowadzona w lipcu ubiegłego roku. W oparciu o wyczerpujące informacje zwrotne od partnerów biznesowych na temat tego, czego oczekują od marki, jej zarząd opracował strategię, która obejmuje zróżnicowane portfolio produktów i dedykowane usługi dla każdej z grup docelowych: dystrybutorów i instalatorów, architektów, projektantów wnętrz oraz konsumentów.

Skupienie się na potrzebach i oczekiwaniach klientów będzie miało również kluczowe znaczenie w odniesieniu do nowych produktów, które marka GROHE zaprezentuje na platformie GROHE X. Opracowanie odpowiednich rozwiązań produktowych, które mają wpływ na poprawę życia konsumentów, wymaga głębokiego zrozumienia tego, czego oczekują oni od swoich przestrzeni życiowych. Dlatego marka GROHE stara się przewidywać nadchodzące trendy już na wczesnym etapie procesu tworzenia produktów. 

Na nowej platformie będzie można dowiedzieć się, które spostrzeżenia konsumentów mają wpływ na działania marki GROHE, jakie rozwiązania do kuchni i łazienki będą istotne w najbliższym czasie oraz jak marka planuje kontynuować swoją transformację w kierunku zrównoważonego rozwoju, będąc podwójnym zwycięzcą tegorocznego plebiscytu German Sustainability Award 2021.

Więcej informacji na grohe-x.pl

O GROHE

GROHE jest wiodącym na świecie producentem kompletnych rozwiązań łazienkowych i wyposażenia kuchni. Zatrudnia łącznie ponad 6500 pracowników w 150 krajach, z czego 2600 w Niemczech. GROHE jest częścią LIXIL Group Corporation już od 2014 roku. Firma kieruje się wartościami, takimi jak technologia, jakość, wzornictwo i zrównoważony rozwój, starając się oferować „Pure Freude an Wasser”. Renomowane produkty, takie jak GROHE Eurosmart lub seria termostatów od GROHE, a także przełomowe innowacje, takie jak system wodny GROHE Blue, potwierdzają ogromne doświadczenie marki. Innowacje, projektowanie i rozwój są ze sobą ściśle powiązane i wpisane w niemieckie dziedzictwo firmy. W rezultacie produkty GROHE noszą znak jakości „Made in Germany”.

GROHE swoją odpowiedzialność korporacyjną traktuje bardzo poważnie, dlatego koncentruje się na ograniczaniu wykorzystania zasobów do minimum. Od kwietnia 2020 roku marka osiągnęła neutralną produkcję dwutlenku węgla, a do 2021 chce zrealizować następny cel, jakim jest użycie opakowań niezawierających plastiku. Tylko w ciągu ostatnich dziesięciu lat GROHE zdobyło ponad 460 nagród za wzornictwo i innowacje, a także kilka najwyższych pozycji w niemieckim konkursie Sustainability Award co potwierdziło sukces marki GROHE. Firma GROHE jako pierwsza w branży otrzymała nagrodę CSR rządu niemieckiego, a także znalazła się w rankingu „Top 50” firm zmieniających świat według magazynu Fortune®.

O LIXIL

Grupa LIXIL tworzy pionierskie rozwiązania z branży sanitarnej oraz mieszkaniowej, które odpowiadając na wyzwania codzienności, poprawiają jakość życia milionom ludzi na całym świecie. Dzięki czerpaniu wiedzy i doświadczeń z japońskiego dziedzictwa powstają sprawdzone technologie oraz innowacje. Grupę LIXIL wyróżnia strategia oparta na funkcjonalnym designie, duchu przedsiębiorczości, zaangażowaniu w poprawę dostępności innowacyjnych rozwiązań dla wszystkich i odpowiedzialnym rozwoju biznesu. Realizują ją wiodące w branży marki, takie jak INAX, GROHE, American Standard i TOSTEM. Ponad 70 000 współpracowników działających w ponad 150 krajach jest dumnych z faktu, że tworzą produkty, które wpływają na życie ponad miliarda ludzi każdego dnia. Dowiedz się więcej na stronie www.lixil.com.

podobne wpisy

(fem)akademia

Numerologia 6 – mocne i słabe strony osób z taką wibracją

Cyfra 6 jest symbolem człowieka, dla którego ważne jest szczęście najbliższych. Niestety często dobro bliskich przedkłada on ponad swoje własne. Jest znakomitym słuchaczem, który każdemu chętnie służy radą. Czym jeszcze wyróżnia się numerologiczna 6?

Czytaj...
(fem)akademia

Gwiazdy inwestują w rozwój dzieci

Osoby znane ze świata mediów i show biznesu chętnie inwestują w rozwój swoich dzieci. W szczególności, kiedy ich pociechy przygotowują się do najważniejszych dla nich egzaminów, takich jak sprawdzian ośmioklasisty czy matura. Dobra szkoła to jedno, ale równie ważne jest wsparcie dziecka odpowiednimi korepetycjami. 

Czytaj...
(fem)akademia

Gwiazdy dla dzieci jeździły na hulajnogach

W październiku odbył się charytatywny pokaz mody pod hasłem Barwy Jesieni, który ma zapewnić najbardziej potrzebującym maluchom ciepłą odzież na nadchodzące miesiące. Tego dnia gwiazdy licznie przybyły do Grodziska Mazowieckiego, by wesprzeć akcję charytatywną. Jednym ze sponsorów pokazu była marka Motus producent hulajnóg elektrycznych. 

Czytaj...