Dieta trzydniowa

 

dzień pierwszy

ŚNIADANIE:
– 2 tosty z nieskosłodzonym dżemem,
– 1 jogurt naturalny z kawałkami banana,
– kawa lub herbata bez cukru

DRUGIE ŚNIADANIE:
– 1/2 grahamki cienko posmarowana margaryną,
– 1/2 szklanki soku owocowego

OBIAD:
– 1 porcja ryżu z groszkiem,
– 1 owoc do wyboru

Ryż z groszkiem (4 porcje)
– 3/4 szklanki ryżu
– 3/4 szklanki mrożonego groszku
– 1/2 łyżeczki imbiru w proszku
– 2 łyżki jasnego sosu sojowego
– 2 posiekane cebule dymki

Ugotuj ryż zgodnie z zaleceniami na opakowaniu, na ostatnie 5 minut gotowania dodaj groszek. Odcedź i włóż ponownie do garnka. Dodaj imbir i sos sojowy, wymieszaj. Podawaj udekorowany dymką.

 

PODWIECZOREK:
– 1 jagodzianka

KOLACJA:
– 1 miseczka spaghetti

dzień drugi

ŚNIADANIE:
– 1 szklanka soku owocowego,
– 1 kajzerka posmarowana miodem,
– 1/2 banana

DRUGIE ŚNIADANIE:
– 2 kawałki pieczywa ryżowego,
– 1 miseczka chudego serka wiejskiego

OBIAD:
– 2 gotowane ziemniaki,
– 100 g pieczonego kurczaka bez skóry

PODWIECZOREK:
– 2 szklanki soku z marchwi

KOLACJA:
– 1 jogurt z owocami

dzień trzeci

ŚNIADANIE:
– chude mleko z muesli,
– 2 mandarynki

DRUGIE ŚNIADANIE:
– 2 kawałki chrupkiego pieczywa z chudym białym serkiem

OBIAD:
– 100 g pieczonej ryby,
– warzywa

PODWIECZOREK:
– 1 miseczka ryżu z tuńczykiem z puszki w sosie własnym,
– 1 szklanka soku owocowego (niesłodzonego)

KOLACJA:
– sałatka owocowa 

 

 

Artykuł pochodzi ze strony: http://www.erodzina.com/index.php?id=40,630,0,0,1,0 

 

 

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes

Najpopularniejsze telefony w 2021

0 Comments

No Comment.

podobne wpisy

(fem)zdrowie

Sesja zimowa – to nie musi być trudne!

    Kiedy dni są krótkie, przyroda dawno już zapadła w sen zimowy, a pogoda zachęca do skulenia się pod kocem z kubkiem herbaty, trudno jest skupić się na nauce. Co w takich okolicznościach możemy zrobić, aby wspierać koncentrację i z energią podejmować codzienne wyzwania? Istnieją sposoby, które zmotywują studentów do wielkich czynów!

    Czytaj...
    (fem)zdrowie

    Jak zabrać się za realizację postanowień noworocznych związanych z odchudzaniem?

      Często nie zdajemy sobie sprawy, że problem nie polega na tym, że nie potrafimy dotrzymać postanowień noworocznych. Wyznaczając cele, upewnij się, że rzeczywiście są konkretne, osiągalne, mierzalne, osadzone w czasie i realistyczne. W przeciwnym razie narażasz się na spadek motywacji i bolesną porażkę. Sprawdź, jak wdrożyć i utrzymać postanowienia związane z odchudzaniem!

      Czytaj...
      (fem)zdrowie

      JAK PRAWIDŁOWO MYĆ RĘCE?

        Badania wskazują, że ponad 90 proc. Polaków myje ręce źle: za rzadko, niedokładnie, za krótko (przeważnie około 5 sekund), bez użycia właściwych środków higienicznych. Tymczasem wystarczy 30 sekund i odrobina skrupulatności, żeby pozbyć się z dłoni bakterii i drobnoustrojów. Tak, to nie mit! 30 sekund może wpłynąć na Twoje zdrowie! Warto wyrobić sobie ten nawyk […]

        Czytaj...