Gwiazdy inwestują w rozwój dzieci

Osoby znane ze świata mediów i show biznesu chętnie inwestują w rozwój swoich dzieci. W szczególności, kiedy ich pociechy przygotowują się do najważniejszych dla nich egzaminów, takich jak sprawdzian ośmioklasisty czy matura. Dobra szkoła to jedno, ale równie ważne jest wsparcie dziecka odpowiednimi korepetycjami. 

Monika Richardson, której syna czeka poprawka z egzaminu maturalnego z matematyki, a także Eliza Gwiazda, której córka będzie zdawać egzamin ośmioklasisty postawiły na unikalną metodę Roberta Bergera. Korepetytora, który od czterech lat z sukcesami przygotowuje młode osoby do egzaminów. 

– Mój syn Tomek zdał maturę amerykańską, ale czeka go poprawka z matematyki na polskiej maturze – nie wszystkie uczelnie honorują maturę międzynarodową. Matematyka zawsze była piętą Achillesową mojego syna, dlatego bardzo nas cieszy możliwość pracy i rozwoju z Robertem Bergerem – podkreśla Monika Richardson.

Możliwość pracy z Robertem Bergerem chwali także Eliza Gwiazda. 

– Robert Berger to wieloletni i doświadczony korepetytor matematyki. Codziennie pomaga wielu osobom zrozumieć świat liczb i wzorów, ma świetnie podejście do swoich uczniów. Każdy jego podopieczny zakochuje się w liczbach i zadaniach tekstowych! Jeśli poszukujecie wsparcia rekomenduje Wam tego praktycznego pedagoga. Matematyka jest drzwiami i kluczem do nauki!

Dobry korepetytor – to klucz do sukcesu

To osoba, która nie tylko ma wiedzę, ale dodatkowo potrafi ją przekazać swoim uczniom. Ma talent w tym zakresie. I opracowaną metodę nauczania. W szczególności dotyczy to jednego z najtrudniejszych przedmiotów, jakim dla wielu, o ile nie dla większości uczniów, jest matematyka. 

– W rozmowach z młodzieżą, której pomagam w przygotowaniu do egzaminów zauważyłem, że podstawowym czynnikiem, który wpływa na efektywność przyswojenia wiedzy z matematyki jest „przełamanie” tzw. blokady psychicznej. Uczniowie zazwyczaj mają negatywne wspomnienia z nauki matematyki w latach wczesnoszkolnych. Takie jak m.in. niezrozumienie materiału i brak wsparcia w jego skutecznym nauczeniu. To powoduje, że bardzo często nie wierzą w siebie. Towarzyszy im niepewność w przyswajaniu dalszego materiału. Często nie wiedzą też, na jakim etapie dane zadanie można już zakończyć – mówi Robert Berger.

Jak wyglądają statystyki zdawalności jeśli chodzi o egzamin maturalny z matematyki?

W 2020 r. maturę z matematyki zdało 83% uczniów, a w 2021 – 79%. Jest to może mała różnica procentowa, ale idzie za tym ponad 13 000 osób więcej, które w tym roku nie zdały matury. Zainteresowanie moim kursem ciągle rośnie. Mówię śmiało moim uczniom – „i tak zdasz, nawet gdy nie ogarniasz”, ponieważ zakładam dwie opcje.

Jeśli uczeń nie ogarnia materiału, który z moim kursem jest realizowany, to wystarczy opanować go na odpowiednim poziomie, aby zdał i zdobył punkty pod arkusz. Jeżeli natomiast uczeń ogarnia to, co jest mówione, to powinien się utwierdzić w przekonaniu, że jest w stanie zdobyć punkty na maturze, ponieważ już to umie. Mam nadzieję, że zainteresowanie kursem będzie rosło dalej, przez co będą rosły również wyniki. Średnia ogólnopolska w tym roku wyniosła 56%, średnia moich kursantów 71%.