Powrót do szkoły nie taki straszny.

Wczesne pobudki, pośpiech stres… A jakby tak tym razem rozegrać to wszystko inaczej? Zrobić tak, by cała rodzina żyła spokojniej, weszła gładko w nowe
obowiązki. Są na to sposoby!

Wszystko zależy od punktu widzenia. Można postrzegać rok szkolny jako powrót do szarej szkolnej rzeczywistości lub wyzwanie, któremu tym razem podołamy śpiewająco. Jakim
cudem? Przygotowując plan działania. Oto on:

  1. Myśl pozytywnie

Postanów, że ten rok szkolny będzie lepszy, bardziej kreatywny, ale i spokojniejszy. Powtarzaj to sobie każdego dnia. W myśli jest siła!

2. Ustalcie wspólnie co jest dla was ważne

Zastanówcie się, co w ubiegłym roku szwankowało i jak to naprawić w bieżącym. Może dzieci czuły się przeciążone zajęciami dodatkowymi? Ty byłaś ciągle niewyspana i miałaś wrażenie, że jesteś domowym taksówkarzem? Zapiszcie swoje uwagi i spróbujcie znaleźć na nie radę. Może w tym roku wybierzecie mniej zajęć? Albo zdecydujecie się na szkolne kółka zainteresowań i zaoszczędzicie na czasie?

3. Postaw na dłuższe poranki

Waszym największym wrogiem jest pośpiech? Postaraj się wstawać 15 min wcześniej. To naprawdę robi kolosalną różnicę i zapobiega porannym stresom. Żeby jednak to się udało,
powinnaś położyć się nieco wcześniej. Wydaje ci się to nierealne? Zaplanuj i spróbuj. Na pewno się uda!

4. Rób listy zadań wieczorem i naucz tego dzieci

Zastanawianie się nad wyborem stroju rano to zwyczajna strata czasu. Lepiej zrobić to wieczorem. Ubrania gotowe? Plecaki spakowane? Można iść spać!

5. Zadbaj o dobre zdrowie rodziny

To jedna z tych rzeczy, których sobie lepiej nie odpuszczać. Najszybciej na naszym zdrowiu mści się kiepskie jedzenie. Postaraj się więc tak zaplanować codzienne jadłospisy, by królowały w nich owoce i warzywa. Niezdrowe posiłki niech będą incydentem, a nie normą.
Uzupełnij też zapasy w apteczce. Ponieważ jesiennych przeziębień trudno się ustrzec, warto być na nie przygotowanym. Oprócz preparatów na gorączkę i katar warto mieć pod ręka także junior-angin, wyrób medyczny w postaci lizaków na ból gardła, które zawierają m.in. wyciąg z porostu islandzkiego, który skutecznie łagodzi podrażnienia błony śluzowej jamy ustnej i gardła, tworząc na niej warstwę ochronną. Poza tym ma pyszny smak i formę, która kojarzy się raczej z przyjemnością, a nie chorowaniem.

Junior-angin, lizaki na ból gardła o smaku truskawkowym, 8 sztuk, 11,50 zł*.

WYRÓB MEDYCZNY.

Skład: Wyciąg z porostu islandzkiego, pantotenian wapnia, kwas askorbinowy, sacharoza, syrop glukozowy, kwas cytrynowy, aromat truskawkowy i koncentraty (jabłko, czarna porzeczka, rzodkiew). Wskazania do zastosowania: junior-angin lizaki chronią błonę śluzową jamy ustnej i gardła, szczególnie w przypadku bólu gardła. Stosowanie: Stosować wyłącznie u dzieci powyżej 3. roku życia, które potrafią bezpiecznie i samodzielnie ssać lizaki. Lizak należy ssać powoli co 2-3 godziny, nie należy przekraczać liczby 3 lizaków w ciągu dnia. W czasie ssania lizaka nie należy biegać i skakać. Lizaków junior-angin nie należy stosować w przypadku nadwrażliwości na którykolwiek ze składników. Wyrób medyczny CE, Powiadomienie Prezesa URPLWMiPB o wyrobie medycznym – 12.12.2017. Wytwórca: HCS HealthCare Supply GmbH.

*Cena sugerowana przez dystrybutora

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes
0 Comments

No Comment.

podobne wpisy

(fem)zdrowie

Otwarcie Laboratorium Centralnego DIAGNOSTYKA

    DIAGNOSTYKA to największa, ogólnopolska sieć laboratoriów medycznych. Od ponad 20 lat nieustannie stawia na rozwój oraz najwyższą jakość proponowanych badań i usług. To 180 nowoczesnych laboratoriów, 7000 wykwalifikowanych pracowników i 1000 punktów pobrań dedykowanych bezpośredniej obsłudze pacjentów. Czy wiesz, że tylko w ubiegłym roku w laboratoriach DIAGNOSTYKA wykonano łącznie ponad 120 milionów badań?

    Czytaj...
    (fem)zdrowie

    Tarczyca i jod

      Spójrzmy na całą listę objawów: przewlekłe zmęczenie, osłabienie, senność, problemy z koncentracją i pamięcią, stany depresyjne, łatwe marznięcie, suchość skóry, łamliwe włosy, nieregularne miesiączkowanie… Czy nie brzmi to znajomo? Przyczyna może być jedna: niedoczynność tarczycy.

      Czytaj...
      (fem)zdrowie

      Sesja zimowa – to nie musi być trudne!

        Kiedy dni są krótkie, przyroda dawno już zapadła w sen zimowy, a pogoda zachęca do skulenia się pod kocem z kubkiem herbaty, trudno jest skupić się na nauce. Co w takich okolicznościach możemy zrobić, aby wspierać koncentrację i z energią podejmować codzienne wyzwania? Istnieją sposoby, które zmotywują studentów do wielkich czynów!

        Czytaj...