Akcja edukacyjna Moja Pierwsza Komórka

16 września rusza społeczna akcja edukacyjna pod nazwą „Moja Pierwsza Komórka”.
„Moja Pierwsza Komórka” pomaga uczyć dzieci jak bezpiecznie i rozsądnie korzystać z telefonu komórkowego.

„Nie sposób ocenić korzyści jakie niesie ze sobą korzystanie z telefonii mobilnej.
Problem pojawia się jednak, jeśli telefon komórkowy jest używany w sposób mało odpowiedzialny lub nawet niebezpieczny. – mówi Anna Streżyńska, Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej,
która objęła honorowy patronat nad akcją.

Podobne opinie słychać również wśród psychologów i pedagogów. Potwierdzają je również badacze. ”Z prowadzonych przez nas badań wynika, że Polacy bardzo chętnie kupują coraz więcej
urządzeń elektronicznych związanych z komunikacją. Dotyczy to również telefonów komórkowych. Kupując komórkę dziecku, nie możemy zapominać jednak, że dajemy mu do rąk narzędzie,
które może być wykorzystane na wiele sposobów, nie zawsze takich, o jakich myśleliśmy podczas zakupu. Chcemy w ramach tej akcji dowiedzieć się więcej,
czym telefon komórkowy jest dla dziecka i jak dziecko oraz rodziców uchronić przed różnymi niebezpieczeństwami związanymi z korzystaniem z komórki”  – mówi Kuba Antoszewski
z Instytutu Badawczego Millward Brown SMG/KRC.
Akcja zyskała grono prestiżowych partnerów, hołdujących idei odpowiedzialnego społecznie biznesu.
Partnerami akcji są Radio ZET, Instytut Badawczy Millward Brown SMG/KRC, portal onet.pl, kanał dziecięcy Cartoon Network, sieć Multikino,
specjalistyczna sieć sprzedaży sprzętu cyfrowego – firma Vobis, dwutygodnik WITCH wydawany przez wydawnictwo Egmont, Grupa ArboMedia, studio Agencja Harder & Harder, sieć reklamy kontekstowej AdKontekst,
sieć salonów Bartek oraz Quadri Foglio, portal czasdzieci.pl, Fundacja Niezapominajka oraz Fundacja Dzieci Niczyje – „Program safer internet w Polsce”.

Bohaterem akcji Fonio w zabawny sposób pokazuje zasady z zakresu savoir-vivre, bezpieczeństwa oraz odpowiedzialności związanej z posiadaniem telefonu komórkowego.
„Chcemy, aby zasady Mojej Pierwszej Komórki stały się pomocnym narzędziem dla rodziców, którzy zdecydowali się na zakup pierwszego telefonu komórkowego dla dziecka.”
– mówi Anna Gołębicka dyrektor marketingu CenterNet S.A. organizatora akcji. "Fonio to bohater uniwersalny. Chcieliśmy bo polubili go rodzice i dzieci. A do dzieci nie jest łatwo dotrzeć"
 – dodaje Katarzyna Nowicka brand manager CenterNet a prywatnie mama dwójki dzieci.
Konferencja prasowa promująca akcję odbędzie się już 16 września 2008. Zostaną na niej zaprezentowane wyniki badań i szczegółowe założenia akcji.

Dodatkowych informacji udziela:

Katarzyna Nowicka

tel. kom. +48 782 9999 07
email: katarzyna.nowicka@centernet.com.pl

podobne wpisy

Pomóż dziecku radzić sobie z emocjami. Sięgnij po gry terapeutyczne i nie tylko
dzieci

Pomóż dziecku radzić sobie z emocjami. Sięgnij po gry terapeutyczne i nie tylko

W delikatnym procesie, kiedy młody umysł stara się zrozumieć i nazwać to, co czuje, nauka poprzez zabawę jest wyjątkowo cennym narzędziem. Ale jak w przystępny i jednocześnie efektywny sposób wspierać dzieci w odkrywaniu i radzeniu sobie z ich emocjami? Odpowiedzią są gry terapeutyczne oraz bajki, zarówno te tradycyjne, jak i te dostępne w formie audiobooków, […]

Czytaj...
(fem)rodzina

Jak zrobić stroik na Boże Narodzenie?

Boże Narodzenie to jeden z najpiękniejszych okresów w roku. Klimat oczekiwania i rodzinnych świąt podkreślają światełka, stroiki, choinka, wieniec na drzwiach i oczywiście wszechobecne gałązki, na których pojawiają się szyszki ozdobne, bombki, kokardki. To fantastyczne tło dla spotkań, posiłków, prezentów. W wielu wariantach widać lokalne tradycje, religijne tło oraz modę. Boże Narodzenie to prawdziwe wyzwanie […]

Czytaj...
(fem)rodzina seks i związki

Największe problemy współczesnych związków 

Jesteśmy istotami społecznymi więc przez całe życie wchodzimy w relacje z innymi ludźmi. Dorastając, często łączymy się w pary, tworzymy związki i zakładamy rodziny. Jednak często w tych relacjach dochodzi do spięć, z którymi nie potrafimy sobie radzić. 

Czytaj...