Kochanie nie gniewaj się czyli potęga podświadomości

“Kochanie nie gniewaj się” – powiedziałem.
A ona o dziwo sięgnęła po patelnię.
 
Dlaczego nie zawsze Twoje dobre zamiary są odpowiednio interpretowane?
Jak powinieneś mówić i pisać aby pozostawiać po sobie tylko dobre wrażenie?
 
Każda informacja jaka dociera do Twojego mózgu,
trafia w pierwszej kolejności do tzw. podświadomości. Potem dopiero analizuje ją Twój świadomy umysł.
 
Kiedy powiem Ci “nie myśl o białym kolorze”,
Twój podświadomy umysł musi o nim pomyśleć, aby podświadomość wiedziała czemu ma zaprzeczać.
Co za tym idzie, aby czemuś zaprzeczyć, musisz podświadomie o tym pomyśleć by wiedzieć czemu w ogóle masz zaprzeczyć.
 
Reasumując, podświadomość nie zna zaprzeczeń.
Nawet kiedy każesz rozmówcy o czymś nie myśleć, podświadomy umysł musi o tym pomyśleć.
 
Kiedy słyszysz, że Twój znajomy mówi do Ciebie “tylko się nie denerwuj”,
podświadomość podpowiada Ci, że coś jest nie tak.
Umysł świadomy, czyli ten nad którym panujesz próbuje zapewnić Cię, że wszystko jest OK.
Jednak to na marne, ponieważ bliżej Twoje intuicji jest podświadomość, która na przekór rozumie wypowiedź znajomego.
W zasadzie śmiałbym powiedzieć, że Twoją intuicją jest właśnie podświadomość.
 
Wyobraź sobie,
bardzo mocno pragniesz kupić sobie nowe dvd.
Trafiasz na ofertę i czytasz w niej “na nas się nie zawiedziesz”, “nie sprzedajemy bubli”, “nie oszukamy Cię”.
 
Jak sądzisz, co na temat tego przekazu myśli Twoja podświadomość?
 
Obawiasz się, że właśnie oni mogą Cię oszukać.
Zanim Twoja świadomość dojdzie do sensu tego przekazu,
Twoja podświadomość odczyta “na nas się zawiedziesz”.
 
Powiem więcej,
zaprzecza się zazwyczaj cechom negatywnym.
Aby napisać zaprzeczenie negatywnej cechy, musisz jej użyć w treści.
 
Jak pisząc oferty przekazywać tylko pozytywne emocje?

 
Napisz “U nas kupisz tylko markowy i sprawny sprzęt. Zawsze będziemy do Twojej dyspozycji i możesz na nas liczyć”.
 
Wydaje się to takie oczywiste, ale przyjrzyj się bliżej Twoim ofertom,
a samemu dostrzeżesz jak wiele błędów się w nich znajduje.
 
Podsumowanie
Jeśli chcesz opisać Twój produkt lub usługę w sposób skuteczny,
który przyciągnie do Ciebie rzesze klientów, używaj tylko pozytywnych stwierdzeń.
Pozytywny przekaz bez słów dających chociaż cień wątpliwości,
przekaże Twoim klientom tylko te emocje, które chcesz przekazać.
 
Zamiast “na nas się nie zawiedziesz” napisz “możesz na nas polegać”.
Zamiast “Nie sprzedajemy wadliwego sprzętu” napisz “sprzedajemy tylko sprawny sprzęt”.
Zamiast “nie szukaj innego sprzedawcy” napisz “znalazłeś najlepszego sprzedawcę”.
 
Pamiętaj
Przekazuj tylko pozytywne emocje za pomocą pozytywnych cech.


http://www.rybczynski.biz/copywriting/kochanie-nie-gniewaj-s(…)omosci/

5.00 avg. rating (100% score) - 1 vote
0 Comments

No Comment.

podobne wpisy

(fem)rodzina

Jak zrobić stroik na Boże Narodzenie?

    Boże Narodzenie to jeden z najpiękniejszych okresów w roku. Klimat oczekiwania i rodzinnych świąt podkreślają światełka, stroiki, choinka, wieniec na drzwiach i oczywiście wszechobecne gałązki, na których pojawiają się szyszki ozdobne, bombki, kokardki. To fantastyczne tło dla spotkań, posiłków, prezentów. W wielu wariantach widać lokalne tradycje, religijne tło oraz modę. Boże Narodzenie to prawdziwe wyzwanie […]

    Czytaj...
    (fem)rodzina seks i związki

    Największe problemy współczesnych związków

      Jesteśmy istotami społecznymi więc przez całe życie wchodzimy w relacje z innymi ludźmi. Dorastając, często łączymy się w pary, tworzymy związki i zakładamy rodziny. Jednak często w tych relacjach dochodzi do spięć, z którymi nie potrafimy sobie radzić.

      Czytaj...
      (fem)rodzina dzieci

      Wieże z klocków i miecze z patyków, czyli co o etapie rozwoju dziecka mówią jego zabawy?

        W niemowlęctwie i wieku przedszkolnym bardzo intensywnie zmienia się i rozwija sposób bawienia się oraz wchodzenia w interakcje z rówieśnikami. Obserwowanie dziecięcych zabaw może dostarczyć wielu cennych informacji na temat momentu rozwojowego, w którym dziecko się znajduje.

        Czytaj...