Skuteczny sposób, by zatrzymać starzenie się organizmu

Choć poszukiwania eliksiru młodości od wieków nieustannie trwają, to prawdę powiedziawszy, od dawna znamy prosty przepis na młodość i zdrowie. To, co robisz dla swojego organizmu dziś, będzie miało swoje konsekwencje, w miarę upływu lat. Do dwóch najgorszych czynników, które postarzają organizm, najczęściej wylicza się nadmierną ekspozycję na promienie słoneczne oraz palenie papierosów. Oznaki starzenia stają się widoczne około 25 roku życia. Czy istnieje skuteczny sposób, aby je zatrzymać?

Poznaj 5 prostych kroków dla zdrowia i młodości

1. Każdego dnia stosuj kosmetyki chroniące przed słońcem

Bez względu na to, czy za oknem pada deszcz, jest pochmurno, czy świeci gorące słońce, trzeba stosować kosmetyki z wysokim filtrem przeciwsłonecznym o szerokim spektrum działania, które zapewnią ochronę przed promieniowaniem UVA i UVB. Nie zapominaj o tym również zimą, szczególnie jeśli wybierasz się na narty!

2. Unikaj opalania

Wiele osób nie zdaje sobie sprawy, że nadmierna ekspozycja na promieniowanie słoneczne (również w solarium) znacznie postarza skórę. Może powodować przebarwienia oraz uszkodzenie kolagenu i elastyny.

3. Noś okulary i kapelusz, które ochronią oczy i twarz przed słońcem

Zadbaj o to, by promienie słoneczne nie docierały do cienkiej i delikatnej skóry w okolicach oczu. Pamiętaj, że również częste mrużenie oczu sprzyja powstawaniu zmarszczek. Innym sprytnym sposobem jest zakup odzieży chroniącej przed słońcem.

4. Dieta bogata w antyoksydanty

Doskonałym rozwiązaniem w profilaktyce anty-aging jest nie tylko stosowanie kosmetyków, których receptury są wypełnione antyoksydantami. Warto również każdego dnia sięgać po zdrową porcję przeciwutleniaczy, które znajdziemy w czerwonym winie (resweratrol), winogronach, zielonej herbacie oraz świeżych warzywach i owocach. Kolejnym krokiem jest wzbogacenie codziennej diety całej rodziny o suplement diety NoOxi Antyoksydanty. Uzupełnia on przeciwutleniacze w organizmie, neutralizuje działanie wolnych rodników oraz zmniejsza stres oksydacyjny. Silna dawka antyoksydantów jest najważniejszym składnikiem diety przeciwnowotworowej, podnosi odporność organizmu oraz chroni przed rozwojem chorób cywilizacyjnych. Ponadto spowalnia procesy starzenia organizmu, minimalizuje ryzyko uszkodzenia DNA i wspomaga pracę układu krążenia.

Suplement diety NoOxi Antyoksydanty zawiera optymalne dawki najsilniejszych antyoksydantów, czyli: kwercetynę, ekstrakt z kłącza ostryżu długiego, ekstrakt z pestek winogron, ekstrakt z pestek granatu, ekstrakt z pomidora, ekstrakt z korzenia rdestowca ostrokończystego, koenzym Q10, witaminy D, E, C, B12, folian oraz selen.

5. Regularna aktywność fizyczna

Od lat słyszymy, że sport to zdrowie. Nie tylko zdrowie, ale i młodość! Regularnie uprawiana aktywność fizyczna nie tylko dotlenia organizm, ale również go odmładza.

Połącz silną dawkę antyoksydantów, ze zdrową dietą, aktywnością fizyczną i zdrowym trybem życia. Oto prosta recepta na zdrowie i młodość po długie lata.

www.nooxi.pl

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes
0 Comments

No Comment.

podobne wpisy

(fem)zdrowie

Sesja zimowa – to nie musi być trudne!

    Kiedy dni są krótkie, przyroda dawno już zapadła w sen zimowy, a pogoda zachęca do skulenia się pod kocem z kubkiem herbaty, trudno jest skupić się na nauce. Co w takich okolicznościach możemy zrobić, aby wspierać koncentrację i z energią podejmować codzienne wyzwania? Istnieją sposoby, które zmotywują studentów do wielkich czynów!

    Czytaj...
    (fem)akademia

    Sukienki – dlaczego warto nosić, na co zwracać uwagę i gdzie kupić?

      Modne sukienki doskonale sprawdzą się, jako codzienne stylizacje. Niezależnie od tego, czy wybierzesz sukienki midi czy też sukienki mini lub maxi, wszystkie możesz wykorzystać na co dzień, wystarczy tylko dobrze dobrać do nich dodatki. Dlaczego warto mieć w swojej szafie chociaż kilka sukienek? Na co zwrócić uwagę gdy szukasz sukienki dla siebie? Jakie są zalety […]

      Czytaj...
      (fem)zdrowie

      Jak zabrać się za realizację postanowień noworocznych związanych z odchudzaniem?

        Często nie zdajemy sobie sprawy, że problem nie polega na tym, że nie potrafimy dotrzymać postanowień noworocznych. Wyznaczając cele, upewnij się, że rzeczywiście są konkretne, osiągalne, mierzalne, osadzone w czasie i realistyczne. W przeciwnym razie narażasz się na spadek motywacji i bolesną porażkę. Sprawdź, jak wdrożyć i utrzymać postanowienia związane z odchudzaniem!

        Czytaj...